– wdrożenie do funkcjonowania w przedszkolu,
– nawiązywanie relacji rówieśniczych,
– poznanie imion dzieci w grupie,
– wdrażanie do zgodnego działania z innymi w zabawie,
– dbałości o inne osoby w grupie,
– wdrażanie do przestrzegania reguł i zasad obowiązujących w przedszkolu i w grupie rówieśniczej,
– rozwijanie samodzielności dzieci,
– rozwijanie słuchu muzycznego i pamięci,
– poznanie rożnych dźwięków z otoczenia,
– doskonalenie umiejętności uważnego słuchania,
– rozwijanie słuchu fonematycznego,
– rozwijanie umiejętności klasyfikacji,
– ćwiczenie umiejętności wyrażania ruchem treści piosenki,
– doskonalenie umiejętności orientacji w schemacie ciała,
– doskonalenie umiejętności nazywania części ciała,
– poznanie sposobów bezpiecznego poruszania się po ulicy,
– poznanie niektórych znaków drogowych i nazywanie ich,
– doskonalenie nazywania figur geometrycznych,
– rozwijanie sprawności fizycznej i manualnej,