Skip to content
Przedszkole nr 4 im. Krasnala Hałabały, Żłobek Miejski w Sławnie
START
Aktualności
Przedszkole
Maluchy
Echo grupy – Maluchy
Średniaki
Echo grupy – Średniaki
Starszaki
Echo grupy – Starszaki
Kącik urodzinowy
Przedszkolaki polecają do czytania
Z kuchni Krasnala Hałabały
Żłobek
Krasnale
Echo grupy – Krasnale
Muchomorki
Echo grupy – Muchomorki
Kącik urodzinowy
O przedszkolu
Hymn przedszkola
Zabawa
Programy
Wykaz programów realizowanych w danym …
Działania innowacyjne
Inne programy i akcje
Zajęcia rozwijające zainteresowania i …
Zajęcia dodatkowe
Dobre praktyki
Inne dobre praktyki
Innowacja pedagogiczna „Wiemy co jemy”
Sprawozdanie z realizacji innowacji …
Innowacja pedagogiczna „W świecie …
Sprawozdanie z realizacji innowacji „W …
Koncepcja przedszkola
Rys historyczny
Logo
Regulamin przedszkola
Procedury w przedszkolu
Opłaty Przedszkole
Prawa przedszkolaka
Rada rodziców
Prawa rodziców
Dyplomy
Certyfikaty
O żłobku
Zamierzenia dydaktyczno-wychowawcze …
Motto żłobka
Statut żłobka
Regulamin Organizacyjny Żłobka …
Prawa dziecka
Prawa rodziców
Procedury organizacyjne Żłobek Miejski
Opłaty Żłobek
Rada Rodziców
Ramowy rozkład dnia
Deklaracja zgodności
Ochrona Danych Osobowych
BIP
BIP – przedszkole
BIP- żłobek
START
Aktualności
Przedszkole
Maluchy
Echo grupy – Maluchy
Średniaki
Echo grupy – Średniaki
Starszaki
Echo grupy – Starszaki
Kącik urodzinowy
Przedszkolaki polecają do czytania
Z kuchni Krasnala Hałabały
Żłobek
Krasnale
Echo grupy – Krasnale
Muchomorki
Echo grupy – Muchomorki
Kącik urodzinowy
O przedszkolu
Hymn przedszkola
Zabawa
Programy
Wykaz programów realizowanych w danym …
Działania innowacyjne
Inne programy i akcje
Zajęcia rozwijające zainteresowania i …
Zajęcia dodatkowe
Dobre praktyki
Inne dobre praktyki
Innowacja pedagogiczna „Wiemy co jemy”
Sprawozdanie z realizacji innowacji …
Innowacja pedagogiczna „W świecie …
Sprawozdanie z realizacji innowacji „W …
Koncepcja przedszkola
Rys historyczny
Logo
Regulamin przedszkola
Procedury w przedszkolu
Opłaty Przedszkole
Prawa przedszkolaka
Rada rodziców
Prawa rodziców
Dyplomy
Certyfikaty
O żłobku
Zamierzenia dydaktyczno-wychowawcze …
Motto żłobka
Statut żłobka
Regulamin Organizacyjny Żłobka …
Prawa dziecka
Prawa rodziców
Procedury organizacyjne Żłobek Miejski
Opłaty Żłobek
Rada Rodziców
Ramowy rozkład dnia
Deklaracja zgodności
Ochrona Danych Osobowych
BIP
BIP – przedszkole
BIP- żłobek
ZAMIERZENIA DYDAKTYCZNE GR. II – ŚREDNIAKI – CZERWIEC
2 czerwca 2024
Dydaktyka
doskonalenie percepcji słuchowej przez dokonywanie analizy i syntezy sylabowej oraz głoskowej wyrazów
rozwijanie sprawności manualnej i grafomotorycznej podczas codziennych czynności samoobsługowych i porządkowych, zabaw konstrukcyjnych, plastycznych, wycinania, lepienia, prób pisania po śladzie w liniaturze i w kratce;
stwarzanie okazji do rozmowy o swoich emocjach i uświadomienia, że każdy je przeżywa;
rozwijanie umiejętności logicznego i zrozumiałego wypowiadania się na temat swoich odczuć;
stwarzanie możliwości do podejmowania współpracy podczas działań twórczych;
kształtowanie umiejętności oceny działania;
wdrażanie do bezpiecznego zachowania; uświadamianie konieczności refleksji nad swoim zachowaniem.
rozwijanie zainteresowania środowiskiem przyrodniczym przez obserwacje fauny i flory w najbliższym otoczeniu przedszkola; – – kształtowanie postawy troski o środowisko przyrodnicze
zapoznanie z wyglądem, językiem, zwyczajami dzieci z różnych stron świata (mieszkańcy Arktyki, Rdzenni Amerykanie, Meksykanin, Chińczyk, Afrykańczyk)
stwarzanie okazji do dostrzegania odmienności i autonomii drugiego człowieka;
rozpoznawanie i nazywanie pojazdów: lądowe, wodne i powietrzne.
przeliczanie i porównywanie liczebności elementów.
wykonywanie doświadczeń związanych z unoszeniem się i lataniem.
poznawanie maszyn latających
zdobywanie podstawowej wiedzy o wybranych krajach.
poznanie zasad bezpieczeństwa obowiązujących podczas podróżowania.
wzbogacanie słownictwa o nazwy kwiatów: rumianek, mak, chaber, jaskier
segregowanie zdjęć kwiatów ze względu na rodzaj; określanie ich liczebności
posługiwanie się określeniami: najmniej/ najwięcej
dostrzeganie rytmów ułożonych z sylwet kwiatów i ich kontynuowanie
przeliczanie w dostępnym dla siebie zakresie
nazywanie części garderoby, którą nosimy latem.
odpowiadanie na pytania dotyczące wysłuchanego tekstu, zdjęć, obrazków
poznanie wybranych środków transportu, słuchanie nagrań z odgłosami różnych środków transportu
pogłębianie wiedzy na temat fauny i flory w głębinach morskich