– upowszechnianie i pogłębianie wśród dzieci wiedzy na temat zaburzeń ze spektrum autyzmu
– kształtowanie postaw szacunku, tolerancji i akceptacji osób z autyzmem
– wprowadzenie pojęcia: teatr
– kształtowanie postawy otwartej i gotowej do uczestnictwa w kulturze
– propagowanie właściwych zachowań w teatrze
– zapoznanie z nazwami zawodów teatralnych
– zapoznanie z różnymi rodzajami prac wykonywanych wiosną w ogrodzie
oraz ze sprzętem używanym do tego celu
– kształtowanie nawyku sprzątania, zwrócenie uwagi na konieczność wykonywania pewnych czynności
(wynikających z kalendarza i natury) w określonym czasie
– utrwalenie znajomości zjawisk przyrodniczych zachodzących wiosną w ogródku
– rozwijanie motoryki małej
– doskonalenie umiejętności klasyfikowania
– utrwalenie nazw wiosennych kwiatów i wiedzy o czynnikach niezbędnych do życia rośliny
– kształtowanie postawy proekologicznej, otwartej na dobra natury
– kształtowanie nawyku segregowania śmieci oraz oszczędzania wody i energii